Sweetheart, ik weet alles van je

Leuke video over de verhouding tussen adverteerder en consument, The Break Up. Volgens columnist en blogger Jeff Jarvis een mooi voorbeeld van succesvolle viral marketing, nota bene bedacht en gemaakt door Microsoft. Laat de relatie tussen adverteerder en consument zien als een afspraakje in een restaurant, waarbij zij hem vertelt dat het over is, uit. “Ik wil een scheiding.”

En nu we het toch over adverteerders hebben: in de Verenigde Staten heeft Pricewaterhouse/Cooper een rapport gepubliceerd waaruit blijkt dat de advertentiebestedingen op internet in 2006 met 35 procent zijn gestegen tot 16,9 miljard dollar.

bron: IAB


Stem of voeg toe aan Uitleg over het gebruik van deze icons : Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Digg Stumble it! Voeg dit artikel toe aan Del.icio.us Voeg toe aan je favorieten op Technorati Voeg toe aan je Google bladwijzers Voeg toe aan je Facebook-profiel Abonneer je op de RSS-feed van deze site Verstuur deze pagina per e-mail via Feedburner Maak een notitie op deze pagina met Fleck

Plaats commentaar

Je kunt de volgende HTML tags gebruiken:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>